loading...
مشکلات جنسی و سوالات زناشویی 18
ٍEhsan بازدید : 104 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

پیج سوالات جنسی 4

سلام فرشاد جان ترو خدا سوالمو بزار .. حیاطیه :| ... من وهمسرم چهارساله که ازدواج کردیم.من 24 ساله هستم همسرم 25 ساله.دوستان ما در این چهارسال تقریبا روزی سه بار سکس داریم ،البته گاهی همبیشتر ولی کمتر پیش نیومده.سوال من اینه برای تعداد سکس عدد خاصی وجودداره حد خاصی داره؟ما الان سکسمون زیاده یا کم؟اگر زیاده ضرری واسه من یاشوهرم داره؟؟؟؟
.
.
و حالا کامنتهای دکترای همیشه در صحنه 
.
.
1: 3990 بار ینی تا الان سکس داشتین؟........ من تاحالا 3990 بار نه شاشیدم چ برسهه ب سکس 
.
2: الکسیس تویی ؟ 
.
3: شماها تو این 4 سال تو خونتون اصن با لباس گشتین اصن لباس میدونید جیه ؟؟؟؟ 
.
4: دیوسا مرغا و خروسا هم انقدر فعالیت جنسی ندارن 
.
5: من اگر روزى ٣بار بشاشم باعث سر بلندى خانوادمم :| 
.
6: حدش بستگی به مخرج داره! فک کنم حد شما بی نهایته :|
.
7: ما یبار تو خواب جنب بشیم سه روز کمر درد داریم دیوث 
.
8: آخه دیوث تو این ۴سال!! حتی یه شب مهمون نداشتین؟ یه شب مهمون نبودین؟! عادت ماهانت مث جام جهانی هر ۴سالیه باره؟! :))))) 
.
9: من فکر میکنم اگه شوهرت تو این چار سال سر خرو به سمت اسراییل میگرفت، تا الان اسراییلو آب برده بود

برچسب ها پیج سوالات جنسی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 492
  • بازدید کلی : 5,278