loading...
مشکلات جنسی و سوالات زناشویی 18
ٍEhsan بازدید : 84 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

پیج مشكلات جنسی

 

مردی هستم 31 ساله. قبل از ازدواج خودارضایی میکردم.زن هم گرفتم هر شب سکس میکنم.من نمیتونم خودمو نگه دارم هروقت زنم میره بیرون دوست دخترمو میارم خونه یا دست به خودارضایی میزنم. بعضی شبا حتی چندبار ارضا میشم. واقعا هیچ جوره نمیتونم خودمو کنترل کنم. یه وقتا احساس میکنم باید با دو نفر همزمان سکس وحشیانه بکنم. کسی راه حلی واسه این مشکل داره؟

جواب دوستان همیشه در صحنه:

-جق میزنی، دوست دخترم داری، وحشی بازی هم درمیاری. خوب خاک بر سرت آبروی مردا رو بردی دیوث.

-میترسم راهنماییت کنم منم بکنی!

-باید بدی

-درود بر شرفت ای مرد آریایی!

-کس کش هم زن داری هم دوست دختر؟ تو غذات کافور بریز!

-کمرت به چاه آب وصله؟

-تخم سگ عوضی!

-تو یه سکس بودی بعدا دست و پا درآوردی...

-دکترا! دادا کونا رو سفت بچسبین این بابا به خر نر گفته زکی!

-یکی اینو بندازه به قفسش تا همه رو نکرده!

 

-داداش کفش تنتاکو موقع سکس از پات درآر خوب...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 38
  • بازدید سال : 498
  • بازدید کلی : 5,284