loading...
مشکلات جنسی و سوالات زناشویی 18
ٍEhsan بازدید : 125 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

پیج مشکلاات جنسی

 

 

من پسری هستم ۲۲ساله آلتم خیلی کوچیکه برا همینم تا الان سکس نکردم تازه ازدواج کردم چکار کنم?!خجالت میکشم با زنم رابطه برقرار کنم!راهنماییم کنید!!!

 

نظرات ملت همیشه در صحنه:

1.خجالت چیه تو باید بری بمیری خاک تو سرت!

 

2.بس که استفاده نکردی رشد نکرده لامصب

 

3.فک کنم نصفش تو گیر کرده یه چوب بکن تو کونت چنبار تاته فشار بده شاید اضافش در بیاد:-)

 

4.مدرسان شریف

 

5.برات روزی سه دس جق مینویسم بزنی با تف فقط...مریض بعدی

 

6.لخت کن بکنیمت :-D

 

7.یه کیر مصنوعی برا زنت بگیر خودتم کنارش جق بزن

 

8.تو پسر نیستی اون چوچولت ادختر خانووم

 

9.یه خیار کنارش بچسبون

 

10.هی چه فاز سنگینی

 

11.زنت یه هفته دیگ جنده میشه 100% تضمینی

 

12.هالتر بزن دمبل بزن پرس بزن شاید رشد کنه

 

13.یه جایی خوندم گرما بدی رشد میکنه،بکنش تو قابلمه سرشو ببند بزار دم بکشه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 493
  • بازدید کلی : 5,279