loading...
مشکلات جنسی و سوالات زناشویی 18
ٍEhsan بازدید : 166 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

پیچ مشکلات جنسی.

 

سلام من یه دختر ۲۱ساله هستم سایز سینه ۸۵باسن برجسته صورتمم عین ماه .همیشه مانتو جلو باز میپوشم با یه شال کوچیک.با هرکی دوست میشم انتظار سکس داره ازم.به نظرتون مشکل از کحاست؟؟

1.یکم دیگه بگو آبم داره میاد

2.من مدیر عامل شرکت گلنار هستم عکستو بده بزنم رو صابونمون.

3.گفتی دختری؟؟  تو دافی داااااف.

4.انتظار داری ازت بخوان براشون روضه بخونی جنده؟؟

5.فاک.

6.سگ تو روحت یه لحظه فک کردم داری داستان سکسی تعریف میکنی.

7.کفشت تنتاک نیس؟؟

8.منم یه جورایی مشکل تورو داشتم با هرکی دوست میشدم بهش میگفتم بهم کس بده.

9.پیشنهاد سکس میدادن بهت تو قبول میکردی؟؟

10.تف به روت شق درد گرفتم.

 

11.امشب شیطونی نشم صلواااات

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 29
  • بازدید سال : 489
  • بازدید کلی : 5,275