loading...
مشکلات جنسی و سوالات زناشویی 18
ٍEhsan بازدید : 25 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

پیج مشکلات جنسی 3
سلام من یه مشکل بزرگ دارم اگه میشه همین الآن سوال من رو بزار وضعیتم خیلی بده ... من روزی سه بار خود ارضایی میکنم ... امروز بعد از اینکه کارمو انجام دادم به جای آب منی سفید آب شفاف اومد یعنی چی شده چیکار باید بکنم خواهش میکنم هر چه زودتر جواب بدین دوستان کسی تجربه نکرده ؟
جواب ملت همیشه در صحنه :
داره برات شفاف سازي ميكنه بفهمي كارت زشته:)
اون دیگه منی نیس اشک چشته داره از مغزت در میاد.
بگا رفتی ، یه ذره دیگه بزنی به نفت می رسی !
كوني مث سگ ازش کار میکشی میخوای خامه بده بیرون؟؟؟
دادا رنگت تموم شده!
كارتريجتو ببر بده واست پركنن هررنگي بخاي ميتوني بريزي
متاليك بريز
رسیدی به زلال احکام...!!!
دیوس روزی 3 بار؟ من روزی 3 بار نمیشاشم
عزيز من وصل شدى به آب شهرى
احتمالا خواب که بودی اپدیت شده ....این تم جدیدشه!!!!!!!!(2014)
تقاضات از بدنت بیشتر از تولیدشه مجبوره جنس بنجول بده بیرون
آب تصویه داره میاد
این کمر یا کوهان شوتره .... شماره چشمات با شماره کفشت یکی شده

برچسب ها پیج مشکلات جنسی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 45
  • بازدید سال : 505
  • بازدید کلی : 5,291