loading...
مشکلات جنسی و سوالات زناشویی 18
ٍEhsan بازدید : 28 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

سلام.
من با نامزدم چند روز دیگه عقد می کنیم و ایشون بعدش می ره کانادا و من هم 9 ماه دیگه میرم پیشش. خانمم اصرار داره که تو همین چند روز ، بکارت اش رو از دست بده و با هم سکس داشته باشیم که البته حق هم داره. اما من خیلی جلوی خودمو می گیرم.پیش خودم می گم خوب اگه اوپن بشه و توی اون چند ماه که من نیستم ، تو مملکت غریب وسوسه بشه و بهم خیانت کنه چی؟؟ می دونم که قراره زنم بشه و باید بهش اعتماد کامل داشته باشم ، اما پسرا بهتر متوجه میشن که من چی می گم(مخصوصا متاهل ها). می گم قید این چند روز سکس رو بزنم، عوضش خیالم راحت باشه! 
از طرفی خانمم خیلی اصرار داره، جوری که من راستش یه کم به شک هم افتادم که نکنه اونجا می خواد.... 
به نظرتون چی کار کنم؟ چطوری بهش بگم که بگذاره واسه بعد، و از دستم هم ناراحت نشه؟ 
ممنون.

1 - خوب اول اُپنش کن بعد جلو شو گچ بگــــــــــیر!!!

2- بکنش بعد با چسب یک دو سه خوب سوراخش رو بپوشون

3 - ذثاثسا ذثلع ئهناشغ غث ساشذث ناشس ذشساث

4 - پردشو بزن بعد ک خواستی بری کانادا بچه هاتو تحویل بگیر

5 - لینک سوالو بفرستن سفارت کانادا مشکل جفتتونم حل می شه

6 - اونجا که دکتر سراغ نداره دوباره بدوزه این پرده ها هم که دو ماه بیشتر دووم نداره حتما بخاطر همینه

برچسب ها پیج سوالات جنسی 6 ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 121
  • بازدید سال : 581
  • بازدید کلی : 5,367